نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری:

علاج مشکلات قهر با صندوق رأی نیست

نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه علاج مشکلات کشور، عدم حضور و بی‌تفاوتی به صندوق رأی نیست بلکه این امر مشکلات را مضاعف خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی «ارس تبار» به نقل از سبلان ما، آیت‌الله یدالله صفری با تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری در انتخابات پیشرو، گفت: برای حل مشکلات کشور برعکس تبلیغات معاندان نظام و انقلاب باید در انتخابات شرکت کرد و با انتخاب درست و در تراز انقلاب اسلامی ایران در راستای حل مشکلات کشور قدم برداشت و دشمنان را مأیوس کرد.


وی ادامه داد: دوستدار نظام و انقلاب و مردم همیشه حرف و تصمیم و نظر خود را در پای صندوق رأی‌گیری اعلام می‌کند .
نماینده استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات در واقع بهترین فرصت تصمیم‌گیری در سرنوشت کشور به‌حساب می‌آید و کسی که این فرصت را از دست بدهد در واقع این فرصت را مفت و مجانی به دیگران هدیه می‌کند چه‌بسا این تصمیم باب میل آنها نباشد.
وی گفت: برخی‌ها این اصل که ما دشمن داریم را قبول ندارند و به خیال خام خود منکر دشمنی غرب با ایران هستند.
صفری افزود: با بررسی سابقه دشمنی دشمنان ایران از جمله کودتای ۲۸ مرداد، ترور شخصیت‌ها و دانشمندان ایران، راه‌انداختن بی‌محابای جنگ در شهرها، تلاش برای مسلط کردن داعش، تحمیل هشت سال جنگ، بدعهدی در دوران گفتگوها و رفع‌نکردن تحریم‌ها از جمله مواردی از دشمنی هستند که این دشمنی‌ها غیرقابل‌انکار است.
وی افزود: ملت در عرصه انتخابات نیز نباید در برابر این دشمن کوتاه بیایند و مهم‌ترین راهکار برای موفقیت در این میدان، حرکت‌کردن با نقشه راه است.
امام‌جمعه گرمی مغان گفت: راه علاج مشکلات کشور، عدم حضور و بی‌تفاوتی به صندوق رأی نیست؛ بلکه این امر مشکلات را مضاعف خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اگر اعتقاد داشته باشیم که با عدم حضور در پای صندوق نظام تضعیف شود به لحاظ شرعی مسئول هستیم، چراکه کشور نیاز به یک تحول اساسی دارد و برای این تحول افرادی باید مجری امور کشور شوند که ویژگی‌های مهم و برجسته‌ای داشته باشند.
انتهای خبر/