با صدور پیامی مشترک صورت گرفت؛

تشکر مسئولان اصلاندوز از مردم برای شرکت انتخابات

امام‌جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اصلاندوز با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی و شرکت گسترده مردم ولایت‌مدار شهرستان اصلاندوز در انتخابات 11 اسفندماه قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ارس تبار»، امام‌جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اصلاندوز با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی و شرکت گسترده مردم ولایت‌مدار شهرستان اصلاندوز در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح زیر است:

ملت شریف ایران و در این میان مردم ولایت‌مدار شهرستان اصلاندوز با حضور پرشور، گسترده و غرورانگیز در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات شهرستان ثبت کردند.

بار دیگر باهمت و هوشیاری مردم عزیز شهرستان همه ترفندهای شیطانی، از تحریم انتخابات، از سیاه‌نمایی در خصوص مدیریت کشور، و تهمت سالم نبودن انتخابات تا تلقین دلسردی و بی‌تفاوتی مردم، و به‌خصوص پیشگوئی‌های تبلیغاتی و شیطانی درباره مشارکت‌نکردن جوانان، همه‌وهمه به سنگ خورد و درهم شکست.

حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، موجب خنثی‌شدن توطئه دشمنان، امنیت و اقتدار کشورمان شد.

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان اصلاندوز که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود.

در پایان از همه دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی به‌ویژه صداوسیمای مرکز شهرستان قدردانی می‌نماییم.

 

انتهای خبر/ ب