با صدور پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز به مناسبت موفقیت دانش آموز عزیزمان مهدی محمدی

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز به مناسبت موفقیت دانش آموز عزیزمان مهدی محمدی دانش آموز ساعی و تلاشگر رشته علوم تجربی مدرسه شهید بهشتی در کسب رتبه 20 منطقه سه کشور در آزمون سراسری ۱۴۰۳

متن پیام علیرضا فداکارگبلو مدیر آموزش وپرورش شهرستان اصلاندوز به شرح ذیل است:
سلام علیکم ؛
🔸درخشش و موفقیت ارزشمندکسب رتبه ۲۰ منطقه سه کشور درآزمون سراسری ۱۴۰۳ و رقابت با داوطلبان گروه  آزمایشی علوم تجربی بار دیگر ارزش و توانمندی‌های علمی جوانان خطه اصلاندوز را که در سایه تلاش معلمان سختکوش، مؤمن و متعهد بهارستان علم و ادب به دست آمده است؛جلوه‌گر ساخت و موجب خوشحالی و مباهات فراوان اینجانب، جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و مردم فهیم  منطقه اصلاندوز شد.

🔸اینجانب دستیابی شما به این موفقیت را تبریک عرض نموده و از خداوند دانا و حکیم برایشان توفیق روزافزون و ایامی شاد آرزومندم. باشد که این افتخار ، نقطه عطفی در مسیر تحول و پیشرفت علمی فرزندان این خطه از ایران عزیزمان گردد.

  🔸بر خود لازم می‌دانم افتخار آفرینی با ارزش شما فرزند عزیز و نخبه ام  را  به خانواده‌های محترمتان تبریک گفته و از مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت منطقه اصلاندوز ، بویژه موسی سمایی مدیر ساعی و با تجربه شهید بهشتی و  دبیران محترم و دلسوز شما تشکر و قدردانی کنم.

✅ ۱۴ شهریور ماه سال ۱۴۰۳

❇️ علیرضا فداکار مدیر آموزش و پرورش اصلاندوز

انتهای خبر/ ب